Gwarancja

Na wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie przyznawana jest gwarancja producenta, której długość i warunki są różne w zależności od producenta. Wraz z produktem producent informuje też szczegółowo o warunkach swojej gwarancji, dlatego warto się zapoznać z materiałami, które znajdują się w opakowaniu zakupionego u nas produktu lub na stronach producenta.

W przypadku reklamowania produktu prosimy o wcześniejszy kontakt pod nr tel.: 795 169 656 lub 795 169 655 lub adres email: [email protected] w celu uzyskania numeru RMA.
Produkt prosimy dostarczyć poprzez dowolnego przewoźnika w opakowaniu gwarantującym jego bezpieczny transport (karton, styropiany, folie antystatyczne).
W przypadku dostarczenia sprzętu bez oryginalnego opakowania, serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
Jeżeli zakupiony w sklepie produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Bemix Media.
Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta.

PAMIĘTAJ: Niezależnie od tego czy dany producent wymaga np. oryginalnego opakowania, czy też odbiera niesprawny sprzęt na swój koszt z Twojego domu (gwarancja door-to-door) zawsze będzie potrzebny dowód zakupu. Dlatego też domyślnie wystawiamy do każdego zamówienia elektroniczną fakturę VAT, która jest dołączana do wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania Twojego zamówienia. Będzie ona też zawsze dostępna w Twoim panelu klienta w przypadku rejestracji w sklepie.

Kupując dowolny produkt w naszym sklepie możesz zakupić dodatkowe ubezpieczenie. Dowiedz się więcej zaglądając do działu Dodatkowe ubezpieczenie.