| Efektywny rozmiar sensora | 17,78 mm x 10 mm (Cztery Trzecie) | 
| Mocowanie obiektywu | Aktywne mocowanie MFT | 
| Sterowanie obiektywem | Przysłona, ostrość, zoom w obsługiwanych obiektywach | 
| Zakres dynamiczny | 13 stopni | 
| Podwójne natywne ISO | Wzmocnienie 0dB i 18dB | 
| Czułość przy wzmocnieniu 0dB | f11 z 2160p59.94, f12 z 2160p50 przy 2,000 lx i współczynniku odbicia 89.9% | 
| Współczynnik sygnał/szum | 63dB dla 2160p | 
| Rozdzielczość nagrania | 3840 x 2160 (Ultra HD) do 60 kl./s. | 
| Liczba klatek na sekundę | 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 i 60 klatek na sekundę | 
| Szybkość odświeżania obrazu | do 60 kl./s w Ultra HD | 
| Ostrość | Funkcja autofokus dla kompatybilnych obiektywów | 
| Wymiary ekranu | 7″ 1920 x 1200 | 
| Rodzaj ekranu | Pojemnościowy ekran dotykowy LCD | 
| Jasność ekranu | 2000 nitów | 
| Elementy sterujące | Ekran dotykowy ustawień kamery i menu z obrotowym pokrętłem ustawień, przyciskiem programu, przypisywalnymi przyciskami funkcyjnymi F1, F2 i F3, pokrętłami kontrastu jasności i peaking | 
| Opcje mocowania | Mocowanie do statywu 2 x 1/4″, Mocowanie do statywu 1 x 3/8″ | 
| Wejścia wideo SDI | 1 | 
| Wyjścia wideo SDI | 1 | 
| Prędkość SDI | 1,5G, 3G, 6G, 12G | 
| Wyjścia wideo HDMI 2.0 | 1 | 
| Analogowe wejście audio | 2 x analogowe XLR przełączalne pomiędzy poziomem mikrofonowym i liniowym. Obsługa zasilania fantomowego. Wejście stereo 1 x 3,5 mm. Może być również użyty do wejścia kodu czasowego. | 
| Analogowe wyjście audio | 1 x 5-pinowe XLR dla zestawu słuchawkowego talkback. 1 x TRRS mini jack 3,5mm dla słuchawek z mikrofonem. | 
| Wejścia referencyjne | Tri-Sync lub Black Burst w przypadku użycia z opcjonalnym konwerterem Blackmagic Studio. Program SDI Input on camera or on Blackmagic Studio Converter. | 
| Wyjście audio SDI | 2 kanały audio programu zintegrowane w 1,5G/3G/6G/12G-SDI. 2 kanały talkback na 15 i 16 | 
| Sterowanie zdalne | Zdalne sterowanie kamerą przez SDI, HDMI lub Ethernet. | 
| Ethernet | 10Gb/s | 
| Interfejs komputera | 2 x porty rozszerzające USB typu C 3.1 Gen 1 (do 5Gb/s) do zewnętrznego podłączenia urządzeń do ustawiania ostrości / zoomu. Aktualizacje oprogramowania za pomocą portu USB-C A. | 
| Mikrofon | Wbudowany mikrofon stereo | 
| Wbudowany głośnik | 1 x głośnik mono | 
| Nadawanie | Transmisja bezpośrednia za pomocą protokołu Real Time Messaging Protocol (RTMP) przez sieć Ethernet lub mobilne połączenie USB typu C | 
| Platformy strumieniowe | ATEM Television Studio HD8 ISO, ATEM Streaming Bridge, Facebook, Twitch, YouTube, Twitter, Restream.IO, Vimeo, BoxCast, Castr, Afreeca TV, Bilibili, DouYu, Weibo | 
| Standardy wideo SDI | Brak | 
| Standardy wideo HD | 1080i50, 1080i59.94, 1080i60, 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60 | 
| Standardy wideo Ultra HD | 2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97, 2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60 | 
| Zgodność SDI | SMPTE 292M, SMPTE 424M, SMPTE 425M poziom A i B, SMPTE 2081-1, SMPTE 2081-10, SMPTE 2082-1 i SMPTE 2082-10 | 
| Próbkowanie audio SDI | Telewizyjna standardowa częstotliwość próbkowania 48 kHz i 24-bit | 
| Próbkowanie audio HDMI | Telewizyjna standardowa częstotliwość próbkowania 48 kHz i 24-bit | 
| Nośniki | 2 x porty USB-C 3.1 Gen 1 dla zewnętrznych nośników do nagrywania Blackmagic RAW | 
| Format nośników danych | Możliwość formatowania nośników do systemów plików ExFAT (Windows/Mac) lub HFS+ (Mac) | 
| Rodzaj nośnika pamięci masowej | 2 x porty USB-C 3.1 Gen 1 dla zewnętrznych nośników | 
| Formaty nagrywania | Blackmagic RAW 3:1, 5:1, 8:1, 12:1, Q0, Q1, Q3 i Q5 w rozdzielczości Ultra HD 3840 x 2160 przy wybranej częstotliwości odświeżania | 
| Prędkość zapisywania danych | Częstotliwość zapisu w oparciu o 30 klatek na sekundę | 
| NTP | Obsługa protokołu synchronizacji czasu umożliwia synchronizację czasu w kamerze, gdy jest ona podłączona do sieci przez wybrany serwer NTP | 
| Web Media Manager | Dzięki wyszukiwarce podłączonej przez sieć Ethernet, Web Media Manager umożliwia dostęp, wyszukiwanie, pobieranie i usuwanie plików z dowolnego nośnika podłączonego do kamery | 
| FTP | Pobierz pliki z dowolnego nośnika połączonego z kamerą za pomocą protokołu FTP | 
| SMB | Udostępnianie plików za pomocą SMB | 
| Korektor koloru | DaVinci YRGB | 
| Lampka Tally Live | 1 x z przodu dla występującego, 1 x z tyłu do operatora | 
| Talkback | Kanały SDI 15 i 16 | 
| Zawarte oprogramowanie | Konfiguracja Blackmagic Camera dla Mac i Windows | 
| Systemy operacyjne | Mac 12.0 Monterey, Mac 13.0 Ventura lub nowsza wersja, Windows 10 64-bitowy | 
| Zasilanie | 1 x zewnętrzny zasilacz 12V DC 60W, Wejścia zasilania: 1 x zamykane złącze cylindryczne 12V DC 5,5 mm, 1 x 4-pinowe wejście XLR 12V DC dla zewnętrznego zasilania lub akumulatora, 1 x złącze RJ45 Ethernet do zasilania z zasilaczy PoE typu 4 | 
| Zużycie energii | 26 - 40 W przy użyciu wejścia DC, 30 - 46 W przy użyciu wejścia PoE | 
| Temperatura robocza | 0°C do 40°C (32° - 104°F) | 
| Temperatura przechowywania | -20°C do 45°C (-4° - 113°F) | 
| Wilgotność względna | 0% - 90% kondensacja nie występuje | 

 
		 
		 
		 
		 
		 
		
 
		






















