
Wirtualne Studio Aximmetry
JUŻ W UNREAL ENGINE 5.1.
Czym jest wirtualne studio?
Virtual Studio to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na stworzenie unikalnego środowiska transmisyjnego lub studyjnego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb, a także reprezentującego charakter marki.
Można w nim zrealizować nieograniczone wizualne i funkcjonalne przestrzenie o wiele taniej niż przy wykorzystaniu prawdziwych scenografii. Każdy projekt będzie zgodny z wytycznymi identyfikacji wizualnej firmy, dotyczącymi między innymi palety barw czy stylu.
Nie ma tu ograniczeń – jedynie wyobraźnia decyduje o perfekcyjnym i spersonalizowanym kształcie naszego wirtualnego studia.
Wszechstronność
Wirtualne studia pozwalają na wiele opcji w zakresie prezentowania treści, takich jak wyświetlanie prezentacji, filmów, łączenie z uczestnikami czy animacji 3D.
Wygoda
Brak ograniczeń geograficznych i logistycznych, możliwość produkcji z dowolnego miejsca na świecie.
Oszczędność
Wirtualne studia pozwalają na stworzenie profesjonalnej przestrzeni transmisyjnej bez potrzeby inwestowania w duże nakłady na sprzęt i budowę tradycyjnego studia.
Elastyczność
Wirtualne studia umożliwiają łatwe i szybkie dostosowywanie wyglądu i ustawień do potrzeb konkretnej transmisji.
Zrównoważony rozwój
Wirtualne studia pozwalają na redukcję emisji CO2 i zużycia energii, co jest korzystne dla środowiska i zrównoważonego rozwoju.
Interaktywność
Wirtualne studio może być zaprojektowane zgodnie z wymaganiami i specyfikacjami klienta, co oznacza, że jego wygląd i funkcjonalność są dostosowane do indywidualnych potrzeb.

Dlaczego my?
Kompleksowość
Nasze wirtualne studio to kompleksowe rozwiązanie, które oferuje nie tylko konfigurację komputera renderującego, ale także kompleksową usługę od wykonania projektu i wyposażenia studia z green-screenem u klienta, aż po instalację niezbędnego oprogramowania, włącznie z kamerami i systemem trackowania.
Pełne wsparcie
Nasze stuprocentowe wsparcie pozakupowe zapewni komfortową pracę podczas każdej audycji oraz pozwoli na rozwój projektu w przyszłości.
Najnowsze oprogramowanie
Wybierając Aximmetry w wersji DE, jesteśmy gotowi na tworzenie wirtualnego studia opartego na silniku Unreal Engine 5.1. To najnowsza wersja silnika, który oferuje wiele ulepszeń w porównaniu z poprzednią wersją, Unreal Engine 4.
Jak pracujemy?
Zaczynamy od dogłębnej analizy potrzeb klienta i stawianych przez niego wyzwań. Następnie ustalamy styl i funkcjonalność witrualnego studia, tak by spełniło oczekiwania.
Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy jesteśmy w stanie stworzyć studio, które będzie odpowiadać na wszystkie potrzeby i założenia planowanej realizacji. Funkcjonalność zostanie tak zaprogramowana, aby umożliwić łatwą i wygodną obsługę.
Po ukończeniu projektu, dostarczamy gotowe studio, które spełnia wszystkie wymagania i oczekiwania z uwzględnieniem wsparcia w obsłudze i dalszym rozwoju.

Funkcjonalności
Nasze studio telewizyjne to unikalne i innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na pełne wykorzystanie potencjału wirtualnej rzeczywistości. Dzięki widocznym poniżej wirtualnym ekranom, które można swobodnie przesuwać za pomocą myszki, oraz miniaturowej scenie do prezentacji elementów 3D, takich jak wykresy danych, studio jest idealne do prowadzenia eventów firmowych czy programów telewizyjnych
Przykładowe studio oferuje dwie opcje podłogi, które można szybko i łatwo przełączać za pomocą jednego przycisku, aby dostosować się do indywidualnych potrzeb każdego programu. Zaprogramowaliśmy wybór paneli lub betonu, a także możliwość szybkiej zmiany koloru pasków LED, pozwalającej na dostosowywanie kolorystyki do różnych tematów i audycji.
Edytowalne napisy

Animowane elementy

Mobilny ekran

Nasze wirtualne studio jest wyposażone w innowacyjne rozwiązania, takie jak wyświetlanie dynamicznego tekstu 3D, który można łatwo edytować w czasie transmisji. W studio zostały również skonfigurowane funkcje skrótów klawiatury, umożliwiające szybką i prostą prezentację różnych elementów, takich jak animacje, karty gracza, sofy i fotele oraz wykresy.
Ponadto projekt studia jest otwarty i można wprowadzać do niego wiele zmian, np. przestrzeń zamkniętą lub otwartą z dostępem do światła słonecznego i elementów natury, takich jak drzewa, które wzmacniają wrażenie realizmu.
Nasze studio oferuje jeszcze więcej możliwości. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii prowadzący może w mgnieniu oka przenieść się do zupełnie innej przestrzeni 3D lub innego studia, bez przerw w transmisji.
To pozwala na jeszcze bardziej efektywne i atrakcyjne prezentowanie informacji oraz zapewnia pełną swobodę i elastyczność w tworzeniu interesujących i unikalnych treści. Taka funkcjonalność dodatkowo podkreśla przewagę naszego wirtualnego studia nad tradycyjnymi rozwiązaniami.
Wykresy i statystyki

Dowolne elementy 3D

Dynamiczna zmiana oświetlenia

Galeria naszych projektów
Studio #1
Realistyczne studio z dużą ilością konfigurowalnych niezależnie ekranów wirtualnych.
Studio #2
Jasne studio z dużym oknem prezentującym wybrany, edytowalny krajobraz.
Studio #3
Klasyczne studio z dużym ekranem wirtualnym, idealnym do wyświetlania np. prezentacji PowerPoint.
Studio #4
We wszystkich naszych studiach istnieje możliwość dynamicznej zmiany oświetlenia.
Studio #5
Studio w aranżacji scenicznej, z olbrzymim ekranem wirtualnym.
Studio #6
Nowoczesne studio z dużą ilością światła z możliwością dynamicznej edycji.
Studio #7
Mniejsze studio z dużymi, czytelnymi ekranami wirtualnymi.


Łukasz Bem
Założyciel firmy Bemix Media, twórca VR Concept, wizjoner, zainspirowany nowymi technologiami, rozszerzoną rzeczywistością, XR, Unreal, łączący świat gier komputerowych z światem telewizji, jego hasło to „Osiągamy sukces, gdy Ty go osiągasz”.

Dr Piotr Kucia
Dyrektor artystyczny, adiunkt na Wydziale Sztuki Mediów, specjalizuje się z realizacji obrazu cyfrowego. W swoich pracach łączy technologię rejestracji obrazu wysokiej rozdzielczości z wirtualnymi przestrzeniami. Jako operator filmowy jest odpowiedzialny za projektowanie światła zarówno w studio greenscreen, jak i w wirtualnym studio oraz ustawień kamer, prawdziwych i wirtualnych. Swoje realizacje w Aximmetry prezentował na wielu festiwalach i w galeriach w kraju i za granicą.

Marcin Podsiadły
Doświadczony realizator wizji, za deską mixera na międzynarodowych wydarzeniach. Fan wszystkiego, co wirtualne. Główny szkoleniowiec oprogramowania Aximmetry, zajmuje się wdrażaniem systemu u klienta oraz nadzoruje workflow pracy Unreal – Aximmetry.

Patryk Sadowski
Główny projektant scen Unreal w Aximmetry, zajmuje się eksportowaniem i optymalizacją = scen 3D do płynnej pracy w Aximmetry. Projektuje ustawianie wybranych parametrów sceny Unreal bezpośrednio z poziomu Aximmetry.